hej

min vecka har varit fram och tillbaka

det började med att mitt busskort gick ut i tisdags,
det kändes som om att mitt liv den närmsta månaden skulle vara det värsta någnosin.
att inte komma in tillstan eller att inte kunna hitta på ngåot är så sjukt tråkigt och dåligt.
men efter ett samtal med min pappa så fick jag lite pengar tilldet. hru skulle jag klara mig utan pappa?

igår vare fotbollsmöte som gällde. satt där i ca 2 timmar och vi verkade ändå inte komma fram till något vettigt.
det gick verkligen inte att komma överens om vissa saker. KAOS
men nu har vi iaf fått veta att vio behöver en tränare. för vi har ingen längre.

idga har jag varit på stna med mamma och broren.
viköpte lite julklappar till mormor och morfar osv osv
sen så typ övertygade jag koffe att han skulle köpa ett guitar hero 3. som han sen gjorde
så nu har vi suttit och spelade det hela kvällen/natten
lär ju ha träningsverk i morgon.
känner ju fortfarande av sen jag spelade wii med fia och elin häromdagen.hm

nänä nu ska jag nog sova tror jag.
i mrogon ska jag träffa jesper osv för han fyuller 20! antar att det blri party på kvällen.eller det är iaf det jag har ställit in mig på! haha

pusss

em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0