hemma igen

nu har jag kommit hem från karlstad, och det är väldigt skönt faktiskt.
har fått massor bra julklappar så jag är väldigt nöjd.
men det blev inget träningskort som jag hade hoppas på mest men det får jag köpa för de pengar som jag fått!
så nu jävla fia, vårat nyårslöfte att träna som fan ska bli av ändå!
hoppas att vi kan börja snart faktiskt, skulle behöva få bort allt fett jag har..

utgång ikväll med kregert och sara! ska bli kul! :)
måste gå och kolla vad jag ska ha på mig! orkar inte dra runt på 324 tons väska som jag brukar göra, haha!

god jul i efterskott allahopa!


puss
em

Kommentarer
Postat av: Jannika

36 crazyfists är guuuuld

2007-12-26 @ 10:40:10
URL: http://yanken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0