idiot

--- säger:
jag är lycklig nu och det borde du också vara
jag säger:
hur fan ska jag kunna vara lycklig det är dig jag vill ha
--- säger:
glöm mig


fått reda på det jag behöver nu för att jag ska må som dåligast.
fått veta hur det ligger till med den personen som jag nästan skulle göra vad som helst för. men det visar sig bara att han är en stor jävla idiot som jag nu nästan skulle vilja önska döden till.

jag kanske inte är den bästa personen själv att träffa, jag förstör ändå allting.
jag är för rädd för att ens starta något.
har träffat så många bra. men ändå så blire fel. vad äre för fel på mig!?

aaaaah......


Kommentarer
Postat av: Jannika

Det är varken fel på dig eller honom, om inte någon av er har gjort något elakt osv sov.
Du har bara inte träffat rätt person vid rätt tidpunkt. Tro mig, jag har känt som du många gånger i mitt liv. -kram-

2007-12-11 @ 23:23:15
URL: http://yanken.blogg.se
Postat av: emi

han har varit elak som fan. ex han lämnade mig i linköping mitt i natten helt själv, när han ville att jag skulle komma dit och festa. det gick ingen buss hem så jag satt på tågstationen helt själv. han tog tillbaks sitt ex samtidigt som jagh täffade han. vi bestämmer att vi ska ses, när jag ringer samma dag så svarar han inte. och så säger han senare påkvällen att han glömde. det har hänt x antal gånger. osvosvosvosv
idiot

2007-12-12 @ 22:52:22
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0