irreterad

jag hatar att jag inte har något jobb.
jag kan inet göra någonting om dagarna
okej, jag kanske itne försöker tillräckligt men vafan.
måste det vara så jävla svårt att få ett!?
dessutom går mitt fucking jävla busskort ut på tisdag.
och det var ju det värsta som kunde hända!..
lär ju inte få några pengar av mina föräldrar direkt.
eftersom att dom vill att jag ska kunna klara mig själv.
det enda jag hör när jag ska låna pengar är att
"nej. skaffa ett jobb istället"
OCH HUR JÄVLA LÄTT ÄR DET DÅ!?
man kanske inte vill lägga hela sin fritid på att springa runt och söka jobb
okej, jag kanske är lite lat och feg av mig så jag har inte gått in till butiker osv och frågat än.
men jag har börjat ta tag i mig själv och sökt en del jobb.
känns som att det inte är någon idé att gå till arbetsförmedlingen,
får ju för fan ändå ingen hjälp med ngåot där.
var på en föreläsning för någon vecka sen,
och då sa dom att det är endast ca 10 % som får jobb genom arbetsförmedlingen
that sucks!

jag är sur nu.
ingen ide att prata med mig...

Kommentarer
Postat av: fia

du är säkert lite gladare nu ;) hihi

2007-12-01 @ 23:24:53
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0