Ikea


Igår  var sara och jag förbi ikea. itne för att vi hittade något mer än galjar och twix men. sen hade jag kollat upp en liten buss in till resecentrum därifrån, och SJÄLVKLART så kollade jag på måndag till fredag istället för lördag, som det var.. Så vi missade våran buss hem som gick 16.50. nästa buss hem skulle inte gå förräns 22.05. SUCK! men vi ringde saras mamma och hon kunde hämta oss om vi kunde ta något tåg till linghem. så vi slapp dra omkring i linköping i 6 timmar till.. :)
Ojuste, vi köpte hårfärg också! Sara köpte mörkbrun och jag en avfärgning och kastanjebrun (?) vad det nu är för brun :p
så nu är jag inte svarthårig längre! :o och jag vet inte riktigt om jag har samma färg i hela håret nu heller men wtf. spela roll, jag kommer ju ändå inte visa mig så mycket under dom kommande kanske 2 veckorna. eftersom jag jobbar i en verkstad under jorden. hjihihi,. okej inte under jorden kanske men på nedersta våningen i ÖB. och där finns det ett pytttelitet fönster som är igendammat :p haha.

har haft trevligt sällskap här ikväll också (: mihi


peace!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0