Info.

Har varit på arbetsförmedlingen idag igen. Satt och lyssnade på en kille i ca 40 minuter och han pratade om sånt man typ redan visste. Kändes rätt onödigt att gå dit överhuvudtaget.
Eftersom jag försov mig med ca 40 minuter. Så jag var döstressad för att hinna med bussen, osen busschauffören var ju en sån där nybörjare som hade en annan busschaufför med sig för att gå hjälp (?) så den blev döförsenad, dvs att jag också blev det. så jag fick springa dölångt, men jag kom ändå försent, men det kom ner en snubbe och frågade om jag skulle till den där info grejen, så jag fick gå in bakvägen i den där salen och sätta mig. Det var ju sjukt mycket folk också.
Sen fick vi i alla fall gå därifrån, och det var ju dövarmt ute. Så man typ dog...
Det var sen tänkt att jag skulle dra till körskolan, men så blev det inte. Tänkte att jag kunde sitta här hemma idag och plugga. :)

Och ikväll är det match mot lotorp. hm, jag undrar hur det kommer gå :p förra året förlorade vi ju med rätt mycket mot dom. men vafan, vi har blivit jävligt bra mot förra året!


Nu är det bara två dagar kvar tills vi ska dra till Öland! FUCK va kul vi ska ha! :D


Kommentarer
Postat av: sofia

Hör av er när ni är på öland :) vi måste ju träffas :):) puss!

2007-06-20 @ 21:07:46
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0