Lyckad midsommar!

Nu har vi äntligen varit på öland! :D
Det började med att alla sov hemma hos sara. Vi gick upp vid kvart över 4 på morgonen ungefär så vi skulle komma iväg tidigt. :) Vi började åka vid 5. Jag höll mig vaken hela vägen.
Efter kanske någon timme så kommer det två bilar bakom oss och vinkar och grejer. När det var dags för dom att köra om så moonar dom för oss, alltså hela röven var utanför fönstret på motorvägen, ahhaha. Så vi fick alltså se tre stycken rumpor.
När vi väl kommit in till köpingsvik så stannade vi och handlade lite först, och sedan blev det jakt på campingplats. Vi stannade och kollade på några, men det var fullt typ överallt. Så vi drog till Lundegårds camping istället. där var det massor med plats kvar.
När vi väl fått upp tältet osv, som kanske inte gick så vidare bra. Så började det regna efter ett tag. Så vi satt i tältet och spelade något ölspel. Under tiden då så kom det förbi grannar och hälsade på. :)
Senare mot kvällen så orkade man itne vara kvar i tältet. så vi gick över till grannarna och satt där. Runt 7-8 på kvällen så blev det nog för mycket för mig. Jag kommer inte ihåg något efter det i alla fall. PINSAMT! ;$

Dagen efter vaknade jag upp i tältet äcklig som fan. Därinne sov också sofia, karin och blixt (?) vem det nu var :p haha
och det bästa med lördagen var att det var sol!! och varmt som fan! helt underbart!
Jag tog det jävligt lugnt den dagen, mådde inte så bra efter dagen innan.
Vi spelade vollyboll, badade, sov, solade, grillade och hade det dömysigt!
På kvällen så umgicks jag mer med Kotte, viktor, sigge och robin. blev lite småtrött på alla töntar som var med oss. haha. eller, det var massa äcklon som pratade med mig iaf :( buhu
Träffade ju martin i väntan på min pizza också, blev döförvånad över att han var där :)) hihi

sen träffade panda under natten, så satt och pratade med han och jonte och sigge tills det blev ljust ute.
somnade sen bredvid kotte i hans tält..

På söndagen var det dags att dra hemåt. folket sov på alla möjliga ställen. haha.
På väg hem stannade vi någonstans för att käka på mcdonkan. Där träffade vi kotten, viktor, sigge och robin igen. vilket sammanträffande! :)

Orkar inte skriva mer nu, men vi hade jävligt kul i alla fall. träffade mycket roligt och knasigt nytt folk. Vi har också bestämt att det här ska bli en tradition! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0