Pinsam match

Hade rätt kul igårkväll i linköping. Men jag fattar itne varför en person ville göra mig "svartsjuk"?..  ofta jag blir det också, hahah.. blir trött på det alltså.

Spelade match idag mot Åby, hahah. Dom gjorde kanske 3 mål under de 5 första minuterna på matchen. Bra start liksom! Men vi klarade 2x45. Vi kämpade som fan, men dom var för bra helt enkelt :p Pinsamt men sant så förlorade vi med 19(!!!!)-0. Fatta va kass man känns sig då. Men vi höll ändå humöret under och efter matchen så det var lugnt. Motståndarlagets tränare sa att han förstog inte hur vi kunde ha så kul på plan ändå, fastän att vi låg under med så mycket.
Jag fick blåsor/skoskav på mina hälar, kanske skulle va en bra ide att köpa nya skor liksom. osen så skrapade jag upp knäet :((
hm.. nog snackat om det.

Kom precis in, har stått ute i solen och målat massor med brädor. Det var tugnt för armarna kan man ju säga, är inte så van att jobba med dom liksom :p



Fan så kul vi ska ha på midsommar!! Det blir öland :) och bara för det så kommer jag inte ihåg vad stället heter som vi ska till.. /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0