guns

hej
idag blev jag upphämtad av elin, vi drog in till stan för hon hade tid hos tatueraren kl 1400
påvägen så stannade vi vid shell och tvättade bilen.
sen hämtade vi upp fia som också skulle hänga med :)
vi drog ner på stan en sväng först för att elin var tvungen att köpa mjukisbrallor.
träffade sara då också som hänkade på oss ett tag (:
efter en stund så drog vi ner till tatueringsstudion. elin fick tid idag istället för i tisdags.
hon blev väldigt nöjd (: och jag tyckte att det blev brao! :D

image76
fick inte till någon bra bild på frillan men den hära får duga!

 
image77

och snacka om att man blev skapligt sugen på att tatuera sig igen va!
jag har nog en ide på vad jag ska göra (: hihi. but i will not tell u!


nä.. nu ska jag tråka!
pussherå

em

Kommentarer
Postat av: Jannika

Tatuera dig igen? Sen när har du en tatuering? :O
Vafals?! Nu vill jag veta!! Din frill blev multo bra. Jag vill också kunna klippa mig själv. Billigt ^^

2007-11-23 @ 12:40:13
URL: http://yanken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0