halkan

idag har jag kört halkan! och fyfan va kul det var!
kul att bara få leka och sladda och åka mellan massa koner hur fort som helst liksom!

åkte med två killar från den trafikskolan jag går på.
antog att båda två tycker att tjejor är för fega för att köra fort! haha,. men det blev det nog ändring på idag! körde nog till och med fortare än dom på allting! det var dökul!

sen under en gång när jag hade stannat, vänt och skulle köra tillbaka. så hörde jag att dom satt där bakom och sa någonting med att det var fel kön som körde.
då gjorde jag en sån där start när hjulen spann i början! hahahah, då blev dom helt tysta! sjukt kul att göra killar chockade över att tjejor också kan! :p

nu när jag sitter still känns det som jag glider eller åker, hahah. sjukt!

det här var iaf något av det roligaste på länge!


när jag sen kom hem så  gick jag ut på en jättelång promenad med mamma + hundarna. tog kanske 1,5 timme. bra gjort! mhm

nu ska jag äta nåt, sen ska jag lägga mig i sängen och vila. är sjukt trött. har ju varit helt uppspelt innan, under och efter halkan. så ja, trött är jag!



herrå

em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0