helgen.

i fredags åkte jga hem till fia. har varit där hela helgen, rätt skönt att komma bort lite.
så i lördags var det döbra väder. sol och så.. har ju varit skitväder hela veckan annars. så vi drog ut på en långpromenad. vi slog varandra när vi såg gula bilar, haha.
sen så hade jag egentligen tänkt att jag skulle åka hem på kvällen, med 2210 bussen.
och fia skulle iväg på förfest hos en av hennes polare.
men sen när vi skulle kolla buss så gick det ingen 22. och ingen annan heller som gick direkt hem. och jag som hade cup på söndagen, samling 10. haha! LYCKAT!
så då fick vi kolla bussar dagen efter istället. hittade en, EN!!!!, som var framme i norsholm innan kl1000. men då var man ju självklart tvungen att ta värsta omvägen. först 410 till finspång och sen vänta där en stund och sedan ta 510 därifrån.
och 410 gick 0720. då vare dags att kolla spårvagn ner till resecentrum. och OJ va många det gick, INTE. dom började inte gå förräns vid 0800.
så fia var snäll och ställde upp att skjutsa mig så jag slapp gå.
iaf, jag fick följa med fia till elin på förfest. vi hade ju tänkt att vara nyktra. så vi tog bilen. men när vi kommer dit och ser alla andra dricka så blir man ju inte lite sugen.. så vi tog bilen hem till fia, fort som fan gick det! sen bytte vi om lite. och sen gick tillbaks, vi hade typ ingen sprit heller. men när vi kom fram så fick vi lite vin av fias kompis som skulle dra. (:
OCH IDAG SÅ oj... idag så satte jag klockan på 0645. gick upp, packade enr mina grejor. sen väckte jag fia när jag var klar. åkte ner till resecentrum. sen åkte jag hem. genom finspång osvosv.
hemma, så var det bara att byta om och sen åka till blacka.
vi kom 2a i våran grupp. och sen i kvartsfinalen så förlorade vi så vi åkte ut :/ men vi spelade bra som fan tycker jag!

nu ikväll så har jag bara tagit det lugnt som fan. har ont i ryggen as hell. vet inte vad det är för fel. har haft det hela helgen dessutom.. skit!

nä nu blire parlamentet! BYE


image78

Kommentarer
Postat av: sofia

haha vad jag skrattar när jag läser ditt inlägg, det med gula bilarna:p haha... gumman du är alltid välkommen hos mig (:

2007-11-25 @ 20:39:25
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0