söndag

ännu en söndag. veckorna går så fort nu. snart är det jul liksom!
kommer inte ihåg vilken dag det var senast jag skrev på... men finns väl kanske ändå inte så mycket att berätta.

i veckan har jag inte gjort så mycket.
gick till trozellihuset i tisdags. skulle varit där ons-fre också. men det orkade jag inte... kanske inte rätt inställning och jag lär ju inte få pengar för dom dagarna jag varit borta heller. menmen.. sån är jag!

dom andra dagarna har jag bara tagti det lugnt. har inte sovit så jättebra i veckan. legat vaken på nätterna eller vaknat ca 34242352345 gånger per natt..

i helgen har jag som bott hemma hos fia i stan.
vi har spelat tvspel för det mesta. fast vi har hunnit med att gå långa promenader och laga mat och såna saker också faktiskt!
igårkväll var jag för trött, så jag skrattade åt allt ungefär
speciellt när jag sa någonting med "vill du verkligen ha den?" och sofia trodde att jag sa  typ "vill du suga av mig?"
hahahaha., jag har allt knäppa kompisar. men jag tycker om dom ändå! PUSS

idag fick vi gå upp rätt tidigt för att jag skulle träna. samlingen var 0830. UGH säegr jag bara!
träningen gick väl bra. men det är ju en person man tröttar på genom den's beteende alltså..


det är så kul att bada badkar nu när jag nyss färgat håret rött. hela vattnet blir rosa! hahahaha

ska försöka ta tag i mig själv nu och gå till den dära grejen i trozelli. men man pallar inte alltid gå upp 6, ta 0730 bussen in till stan. vänta 1 timme på att grejen ska börja.. sen sluta 1500. uschnej!
får se om jag hinner träffa fia i morgon också. beror på när vi ska åka till mamma.
men annars får jag väl träffa henne på tis? (:

snart är det den 8 dec! då blire party! jesper fyller 20 och sthlmarna kommer ner till nkpg igen! woho
fett pepp på det alltså!



puss

em

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej. Tänkte fråga angående den där CV kursen du går. Om man går den får man pengar för det? bidrag för att man går den och hur mycket är de? Anmäler man sig på den på Arbetsförmedlingen eller? Hur många veckor ligger kursen på?
har själv tänkt att gå på det där därför jag stället en massa frågor :)

2007-11-19 @ 10:53:51
Postat av: emi

hej. jo man får pengar för det. i samtalet innan jag hade börjat på själva kurserna så sa hon att det låg på 3600 före skatt. men för att få alla dom pengarna måste man vara närvarande varje dag, annars drar dom av från ersättningen.
jag antar att det är arbetsförmedlingen som ligger bakom det. jag fick bara ett brev hem helt plötsligt om att jag skulle gå till ett ställe och snacka med en person. jag har fått schema på 3 veckor. sen kommer jag ngo få ett nytt schema.

2007-11-19 @ 10:59:03
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: jockis

Men tjenare Emelie ;D

2007-11-19 @ 15:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0