torsdag&fredag

igår, torsdags så var jag på körskolan typ hela dagen. kom dit vid 10 ungefär, satt vid datorn tills min körlektion började vid 11. det var en dubbellektion, den var klar vid 12.30. lektionen gick döbra. som vanligt hoho.
satt sen 2 timmar efter lektionen och pluggade.
halkan på tisdag, samling 7! woho. ni måste tänka på mig då!
åkte sen hem till johannes en stund och kollade på tv. länge sen jag träffade honom. hm
åkte hem med 6 bussen.
hade inte så mycket att göra på kvällen sen så jag testade att göra på ett ungefär likadan frilla som min balfrisyr.
funderar på om jag ska se ut så i morgon när det blir utgång! :D

idag, hm. skulle åkt in till körskolan men jag orkade verkligen inte. jag var döseg i morse.
antar att jag ska träffa tessan ikväll? det är ju idol och grejer ikväll jU!

UTGÅNG I MORGON! WOHOOO. :D
längtar som fan. länge sen vi var ute!
eller ja, två veckor sen :p haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0