ungdomsresursen

har varit på en föreläsning idag mellan 10-11 ungefär. sjukt tråkigt om jag får säga det!
jag var den första som satte sig i salen. sen kom det massa äldre folk, så då blev jag nästan nervös för om jag hade kommit fel. men sen kom några som jag kände igen lite efter första dagen jag var där som var i samma grupp som mig. töntarna.. hahaha!

efter föreläsningen så smsade jag fia om att det hade slutat tidigare än jag trodde så hon skulle dra sig till norrköping lite tidigare.
åkte ner till stan, träffade sara när jag gick av bussen.
hon är ju och hälsar på här i norrköping nu under höstlovet :) så det var kul att se henne!

hörde av mig till elin och frågade när hon började jobba sen. hon började inte förräns efter ett tag så jag knackade på på deras personalrum inne på kicks, så jag fick komma in där och snacka lite (:
hon skulle ju ha tatuerat sig idag! men ikke. kommer till det sen.
vi bestämde att vi skulle ses vid 5 utanför kicks.

sen åkte jag ner till resecentrum för där skulle jag träffa fia som kom från linköping.
vi åkte sen till maxi och handlade lite mat.
jag köpte pannkakor och fruksoppa! MMM. men pannkakorna får inga extrapoäng för dom var inte så goda :/

sen spelade vi lite super mario galaxy. det var kul.

åkte ner till stan vid 1645 sen för att träffa elin.
vi åkte direkt till max för hon var hungrig.
vilken tur att hennes polare jobbade för vi fick en extra potatisgratäng och 4, NOTERA 4 stycken solskydd till bilen! ahahaha!
sen drog vi upp till taueringsstudion.
vi kommer in, sätter oss ner i några sekunder, sen kommer ingela ut och frågar om vi hade någon tid med roger.
vi bara, ja
hon bara, men han krockade på förmiddagen idag, och han hade inte sin filofax med sig så han har inte kunnat höra av sig till några av dom skulle tatuerat sig idag..
suCK!
hon sa att det var en lastbil som stog i vägen, men han hade klarat sig utan skador.
kan man då inte jobba eller vadå?
och elin som hade sett fram emot att görat idag också! förstår att hon blev lite småless.
så vi skulle höra av oss till roger om en annan tid.
hoppas hon får tid på torsdag då så jag kan hänga med igen :p

jaja. ska gå och göra något vettigt nu. som tex kolla på tv! huhu

pussherå

em

image75

Kommentarer
Postat av: Jannika

Vad ska hon göra för tatuering? Ohh, Kat Von D. Det är ju du! Nästan ^^

2007-11-21 @ 12:37:23
URL: http://yanken.blogg.se
Postat av: emi

hon ska ha sitt namn på vad det nu är för ställe. du vet, där åsa har sina stjärnor (: fast bara på högra sidan!
haha (:

2007-11-21 @ 20:40:45
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0