hej

idag har jag städat typ hela huset.
sen kom elin förbi.
vio har spelat tv-spel och kollat på tatueringar.
vi åkte sen in till stan, hämtade hennes syster och åkte ner till HAs (GAAAH!) tatto.
dom beställde tid.
sen åkte vi vidare till citygross.
köpte mat.
mmmm
jag är hungrig
jesper ringde nu också, han skulle till nkpg på lördag och spela match. så då ska jag hälsa på honom i hallen!
påkvällen blir det kanske filmmys med fia? (:
och långpromenad förstås!
den 8 dec är det party! jesper fyller 20. det är hajen cup och fyyyyfan va full jag ska bli! värre än förra gången, HAHAHA.



pussherå


Kommentarer
Postat av: tes

glömde du inte nått?
jag ska ju också vara med på filmmyset ;p

2007-10-25 @ 20:13:58
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0