hemma igen

äntligen hemma från karlstad.
det har varit lite småkul.
övningskörde hela vägen till örebro. rätt bra gjort av mig tyckte jag

i måndags var vi mest hemma och tog det lugnt
i tisdags bar det in till stan, skulle träffa marie och hennes bebis bosse (: DÖSÖT. ni vet, jag burkar ju inte gilla eller tycka bebisar är söta men han var verkligen det! (:
gick också på hockeyn, fbk - lin. JÄVLA SKIT att färjestad förlorade!!
idag, onsdag, så har jag varit med farmor på marknaden när hon sålde sitt hemmakokta godis, var tvungen att gå upp vid halv 6. hm. SEGT EEHEE JA!
det var rätt kul att sälja ;p men stressigt som fan! fanns mycket roligt folk också, haha.
fick lite lön av farmor innan det var dags för mig att åka hem, så det var kul (: hoho

orkar inte skriva mer nu, ska förbereda mig lite inför grey's anatomy, inte för att det börjar förräns om 50 minuter typ. men ändå!

herrrååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0