lördag

blev ingen filmkväll ikväll.
hm

i morse så gick jag i alla fall upp vid 7. segt JA.
tog 9 bussen in till stan. var väl framme vid vilbergen vid 10 typ.
sen satt jag där nere i bowlinghallen och väntade.
sen efter typ 10 minuter så kommer jesper fram och skrämmer skiten ur mig typ. haha, knäppskalle.
sen fick jag träffa två av hans vänner, anton och hm. kommer inte ihåg vad den andra heter. vi kan kalla han rasmus. HAHAHA, det är typ inte så ovanligt att jag kallar folk rasmus liksom. eller hur!? vet inte varför, det är bara det första namnet som kommer upp i huvudet liksom när jag inte kommer på vad någon heter.
äsch.

har pratat med han.
jag hoppas och vill träffa dig igen i alla fall.
jag vet att jag egentligen inte borde vilja och göra det..
men det är svårt att sluta?
:(



hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0