onsdag. eller hela veckan kanske.

i lördags var det ju utgång som gällde. helt okej kväll faktiskt.
match i söndags, mot vånga. gick inget vidare.
i måndags hade brudarna och jag hemma-spa-mys-kväll. ansiktsmasker och gurkor på ögonen. mat och te + scones
i tisdags var det dags för körlektion igen. fick mycket beröm av min körlärare, och hon tyckte att vi skulle boka halkan! woho!
idag skulle jag vara duktig och gå till körskolan tidigt, men tror ni inte att den var stängd vid 8.30, då jag kom dit!?
så jag åkte hem till fia istället. vi låg i sängen och halvsov och pratade.
sen drog vi iväg till city-gross, shape, maxi osvosv.
hon hittade en lampa som jag fick montera ihop :p ovanligt!
när vi kommit hem till henne igen så rörde hon ihop lite korvstroganoff och ris :) gott! bra jobbat fia.

och nu är jag hemma hos mig igen. skönt.
greys anatomy nu! herrå!



upd! uppe i 7 nu! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: fia

hihihihhhihihi :):):)

2007-10-03 @ 21:53:33
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0