party ikväll.

sitter hemma hos fia och lyssnar på cute what i aim for     <3

dagen började i alla fall med att pappa ringde och väckte mig vid 8.30 och sa att jag skulle gå ut och kratta löv, och att jag skulle tömma willes stora jävla pool på bvåde lust och vatten.
gick ut och gjorde det direkt.
duktig eller hur?

sen duschade jag och åkte in till stan med pappsen, fick lite pengar av han igår så jag skulle ha råd med ett nytt busskort, kostar ju 600 spänn för en månad. gah! det är inte värt.
gick förbi stan en sväng och köpte hårspray, eftersom jag glömde det hemma hos mig. man klarar sig inte utan det, i alla fall inte jag!

sen åkte jag i alla fall hem till fia, såg ju helt förjävlig ut i håret eftersom jag inte fixade till det innan jag åkte in till stan, lockigt var det och helt värdelöst! fick gå med luva hela tiden på stan för att dölja det!

tessan kommer väl snart också, eller runt halv 8 kanske?




men ja, party ikväll! ska bli kul som fan!


/ björne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0