sööööndag.. gäsp

sitter fortfarande uppe. fastän jag är typ jävligt trött.
klockan är ju egentligen.. eller hm. "egentligen" 0019 nu.

jjaja.
hade träning idag, inomhus. kul var det!
men jag ramlade på knänen några gånger så har brännmärken eller vad man kallar det. plus ett stort jävla blåmärke på sidan av knät. jag förstår itne riktigt hur jag gör? alltid när jag spelar fotboll så får jag blåmärken. /:

sen efter träningen iaf åkte tessan och jag hem till henne och gjorde nyponsoppa med såna dära mandelgrejer.

efter det såååå. hm. åkte vi hem till mig. gick en dööööölång promenad med hundarna i kohagen som är stor som fan. haha. kollade på borgsruinen osvosv (: pjär hade rätt tessan! haha

efter det så gjorde JAG plättar åt oss :p och tessan var snäll och tog fram plättpannan åt mig. hah

sen färgade jag håret på henne. det blev typ lilagråttblont? jag fattade inte riktigt hur färgen var. men hoppas det löser sig!

sen gjorde vi mat igen, eller först var vi ute med hundarna. vi tog på oss pannlampor för det var kolsvart ute. hahaha, så roligt det var!
kvällsmaten blev iaf, såna dära... VAFAN HETER DOM NU IGEN? :( kasssler! så vare ja, sen ris och bearnesås. klaga inte på staningen :p
har suttit och kollat på massor med vänner avsnitt idag också. mhm det är bra!

gonatt!







kul att prata med dig idag förresten (: hoppas det blir som vi sa.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0