städ-dag

ikväll kommer ju mamma och nicke hem från teneriffa. så jag ska typ städa hela huset,
måste gå ut med hundarna osv.
har ju nästan varit ensam hemma med min bror i en vecka nu.
har varit skönt. men ensamt.
hm. pappa kommer och hämtar mig och min bror ikväll.
hoppas på att jag får köra lite sen ikväll också.
(:
halkan snart! woho. 6e november
sen har jag körlektion på tordag. hoppas att det går bra. måste ta tag i teorin nu ockås. men jag orkar ju aldrig! :C

ska kolla på tapet till mitt rum också! jag ska nog ha en fondvägg, och sen 3 vita väggar. tror det kan bli snyggt faktiskt (:
men måste ju ta mig i tid att gå omkring och kolla på lite tapeter också. hm, vart finns såna affärer?

jaja.
ska nog se på tv nu.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0