tapetdag

idag åkte jag in till stan med tessan.
kollade runt lite, vi hittade en julklapp! haha. men det är en hemlis till vem det är, hohoho!
träffade lisa och hon påminnde mig om att jag skulle kolla på tapeter, hon nämnde också en bra tapetaffär (: wheehs eller nåt hette den. (HAHA kom inte riktigt ihåg vad den hette)
påvägen dit hon förklarade så hittade vi en annan tapetaffär också.
och precis innan en sväng så kommer en lastbil i världens fart.

både tessan och jag sa "woooh!"
och så kommer jag med världens sämsta kommentarom det "alla ba WOOOH".
ofta man säger alla när man är två stycken i bilen. hm


hittade massor med olika tapeter. men DYRA som fan var dom! typ 700-800 spänn per rulle liksom. som tur är så ska jag ju bara ha en fondvägg. får väl se vad pappa säger om priset också.


sen åkte vi vidare till citygross. vet inte varför jag ville dit, men jag köpte iaf, 2 hårspray, 2 hårfärger, 2 shampoon och en deo (: + EN NOUGAT! MMMMM-MM
jag älskar nougat.

på vägen ut från citygross parkering så säger tessan
"får vi verkligen köra här!? NÄÄÄ! det får vi ju inte!"
det var en skylt vid utfarten... gissa vilken skylt det var då? VÄJNINGSPLIKT! HAHAHA

efter det så åkte vi vidare till elgiganten, där fia jobbar.
vi koallde runt lite.
testade massagestolen.
sen gick vi till kassan där fia var. vi köpte 4 godisar för 10 spänn. BILLIGT! hahahah


jaja.
greys anatomy idag, spännande! hatar att det ska vara så spännande som det var idag. hm.


pussherrå






Kommentarer
Postat av: Rebecca

:) åh va fina jag letar just nu efter tapeter, vart hittade du dom där? :)

2007-11-15 @ 15:18:41
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0