tisdag

idag har jag haft körlektion, en dubbel!
min lärare är så jävla rolig. idag, när vi stog vid en stoppskylt och väntade på att få köra ut. så var det helt tyst, så sägen hon "du har blivit så snygg emelie!" hahahahah. fatta vad jag började garva åt henne! :D

lektionen gick iaf döbra. lite skillnad mot förra, då jag typ gjorde allt som gick att göra fel, fel.
satt sen och pluggade en stund efter, behövs ju nu när jag börjar nära mig slutet!

sen sprang jag ner på stan i väntan på bussen hem. han säga hej till tessan, sen var det dags att dra sig tillbaks till busshållplatsen.

nu ikväll blire att ta det lugnt.
elin kommer ju förbi i morgon, det ska bli kul. länge sen man träffade henne :p hoho

pusspåer
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0