tORSDAG

jag vet att det blev fel däruppe men jag orkar inte ändra nu.

idag har jag hämtat whilliam från hans dagmamma. hon visste tydligen vem jag var, eller. hon hade hade väl träffat mig när jag var liten. men hon kände absolut inte igen mig nu.
på vägen hem bestämde wille och jag att vi skulle sätta oss och kolla på lilla kycklingen och äta äpplen.

har försökt sitta och läsa i min körskolebok lite idag också. men inget fastnar ju i huvet på mig! finns det inget annat sätt man kan klara teroin på? man kanske kan hm.... man kanske kan typ be en kompis att låsats vara jag och göra provet åt mig! MOHAHA
nävars..

ikväll bär det av till mammsen, eller. hon är ju i tenneriffa (hur fan stavas?) jaja. skönt för henne och nicke. hoppar hon köper med sig lite ------- hem. :D skulle ju itne vara helt fel kasnke.
men ja, ensam hemma! GAH. det gillar vi inte. hatart. spec när man har en skog precis bakom/runt huset nu också. :( MÖRKT, inga väglampor här inte. NEJNEJ. dåligt!

hoppas på att pappa och jag kan åka och övningsköra lite snart. om han har tid.

hihi



snart ger jag upp?


puss

image52       image53

Kommentarer
Postat av: Jannika

Om du hade lite tatueringar i ansiktet, skulle du vara ganska lika Kat Von D från LA Ink ^^

2007-10-29 @ 16:03:42
URL: http://yanken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0