ännu en måndag

ännu en måndag och jag har fortfarande inget jobb.
varför kan inte jag också få ett jobb?
behöver verkligen pengar nu. så.... GE MIG ETT DÅ!!!
iofs så har jag sålt min extramobil nu (k610i) till hanna. fick 1300 för den. så jag är nöjd!
fick 1000 kr av pappsen i födelsedagspresent också.
500 av farmor.
200 av tina
300 av gammelmormor.

så nu har jag lite pengar i alla fall.
fast det mesta lär väl försvinna nu i veckan, med tanke på att jag ska på stan i morgon och förhoppningsvis hitta lite kläder som jag inte har köpt på ett riktigt bra tag! och sen i helgen ska vi ut, både fredag och lördag! (:

nänu ska jag gå och lägga mig,


gonatt

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0