fredag.

nu uppdaterar jag fia! woho

mitt internet har varit till och från den här veckan, det är typ cp jobbigt. speciellt när det bara loggas ut om man håller på med något viktigt. ja, vad det nu kan vara.

i måndags så hade jag körlektion. körde rätt mycket i stan och så då. och det gick bra (:

i tisdags kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. men det var säkert kul, haha.
tränade gjorde jag på kvällen iofs. KALLT! måste börja använda långbyxor och vantar+mössa nu.

i onsdags var jag fia och tessan iväg till linköping för att gå både på ikea ikano och stan (:
och eftersom jag inte har några pengar så köpte jag inget :)

i torsdags hade jag körlektion igen, min körlärare gav mig komplimanger hela tiden och sa att jag fick MVG osv (: och att jag skulle vara stolt över mig själv för att jag körde så bra, inte fel att höra det inte :D
träffade fia efter jag suttit och pluggat lite. vi satt och pratade mest+ att jag beställde klipptid till i morgon :D och så blev det att jag sov över där också (:

i fredags, dvs idag.  vaknade jag upp hos fia vid 9. hade satt på klockan alarm eftersom jag skulle klippa mig vid 11 :D
det blev lugg :o hoppas att jag passar i det nu, lite ovant är det ju.
skulle gå till körskolan och plugga, så duktig som jag är efter det. men när jag väl kommit fram så kom jag på att dom stängde halv 1. jävla skit. så jag  fick åka tillbaks till fia och vara med henne ett tag till (: vi drog till elgiganten, där hon skulle köpa ett kamerafodral till hennes nya kamera som hon köpte igår (: under tiden vi var där så spelade jag lite tv-spel och testade massagestolen, uuuuuh en sån vill jag verkligen ha! massagestol alltså. det kittlades lite, men det var skönt! MHM :)
och nu, nyss så ringde tessan. hon ska komma förbi och hämta mig. sen blir det väl idol ikväll :) jag hoppas på att knut åker ut, och hon den dära... hm som sjöng abba låten en gång.
iofs vet jag inte om någon kommer åka ut idag men man kan ju alltid önska :p haha

jaja. nu får jag ge mig!
party med järngänget i morgon, länge sen så det ska bli kul som fan! :D


porcelain

Kommentarer
Postat av: tes

UPPDATERA DÅ! hahah

2007-09-30 @ 21:21:53
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0