hej lördag

igår
jag skulle åka till körskolan, men självklart så hade dom inte dataskärmarna framme så jag kunde inte plugga. drog hem till fia som jag skulle göra efter i alla fall. det blev lite tidigare bara.
x efter ett tag kom tessan.
x det skulle bli tjejkväll med vi i gärngänget som aldrig bangar..
x vi drog och köpte mat på maxi.
x tacos till kvällsmat
till kvällen blev det chips och dip + svensson svensson! (reprisen sen förra veckan)
efter det så hade vi inga andra ideer på vad vi skulle hitta på så vi glodde på Saw också. LÄSKIGT
sen blev det läggdags. vi tänkte att vi alla 3 skulle få plats i sängen men det gick ju inget vidare, så efter några och om men så offrade jag mig, as usual. jag fick ta soffan.
läskigt att sova ensam i ett annat rum när man sen en skräckis precis. usch :(


idag
tessan skulle jobba vid 12 så hon drog en stund innan det. vi bestämde att jag skulle dra mig ner till stan så jag kunde åka med henne hem eftersom att bussarna går som dom gör...
stannade kvar hos fia tills kl 17.
tog en spårvagn ner till stan och väntade utanför den där dörren som hon ska komma ut ifrån.
men efter 40 minuter så tänkte jag att, vafan. det kan ju inte ta så lång tid att räkna kassan?
så jag ringer upp henne och bara, Hej. vart är du någonstans?
får till svars, NEEEEEEEEJ!!. jag glömde dig!
haha, jaha. då var hon redan hemma.
men som tur var är hon en så bra vän så hon kom in och hämtade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0