helg

fredag - krök
lördag - ännu mer krök


åkte hem till fia i fredags och har sovit där hela helgen. :)
jag har min egna bestämda plats där till och med. SOFFAN!

det var vi, järngänget, som drog ut på fredagen. det var helt okej tycker jag (:
men på lördagen, så jävla kul vi hade :D
firade mig med utgång, det var elin sanna kregert jag tessan OCH FIA (: HAHAHA, jag tyckte väl att jag glömde någon FÖRLÅT FIA!!! hoppas du inte blev sur sur :(
jag hade bokat bana till hugo bowling kl 22.
så vi förfestade hemma hos fia innan (:
elin och sanna skulle vara nyktra så dom fick köra ner oss dit.
det var dökul med bowling, säkert 3 år sen jag spelade sist. sjukt alltså.
elin kom etta, jag tvåa. sen vet jag inte mer.

vi fick fribiljetter av "snyggingen robin där bakom" som han kallade sig själv, HAHAHA, upp till hugo (: brabra!
galen och jävligt kul kväll! :D

bra att vi får en till tjej i järngänget nu också, kregga. weho! :D

tack för presenten tjejor också! (:



peace



image30

Kommentarer
Postat av: fia

"firade mig med utgång, det var elin sanna kregert jag och tessan (:" haha men jag dåå:D

2007-09-10 @ 11:13:06
URL: http://www.omsofia.blogg.se
Postat av: fia

haha näärå det är lugnt ;)hihi

2007-09-10 @ 15:19:21
URL: http://www.omsofia.blogg.se
Postat av: fia

hej(: du, visste du någon sida där man kunde hitta framsidor till dvdfilmer? :)

2007-09-11 @ 11:13:59
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0