myskväll hos fia :)

KOLLA FIA JAG UPPDATERAR (;

åkte hem till fia igår vid 14.49 bussen. och som vanligt (på vardagar)  brukar jag ta bussen till skärblacka och byta där så slipper jag vänta vid kimstad kyrka i 30 minuter. och eftersom att det var lördag igår så va det tydligen inte samma tider fårn blacka. jag fick sitta där i 30 minuter och vänta i alla fall! segt som fan...

när jag väl kommit in till stan så köpte jag hårspray som jag skulle så drog jag till fia. tur att mitt buskvitto fortfarande gällde då, eftersom dom höjt alla busspriser med 20 spänn. dåligt! ofta man betalar 33 :- för att åka spårvagn. NO WAY!


väl hos fia. så kom becka efter ett tag. och ett tag senare kom tessan.
vi drog till maxi och köpte mat. vi hittade massa filmer som vi köpte också :p
jag köpte Zoolander, Kicking and screaming, charlies änglar och bang bang orangutang

lalalla..
det blev tacos.
mm-mm-mmmmmmm
tzatsiki till det också, som vanligt :D



ska till stan med tessan och fia på tis. sen blir det utgång på fredag, och på LÖRDAG!!!! så ska vi fira mig (: blir käk på akropolis och sen bowling på hugo (: hoppas att det blir kul!





peace


Kommentarer
Postat av: sofia

hihi det är bra, fortsätt med det! :):)

2007-09-02 @ 15:32:05
URL: http://www.omsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0