galen

jag kan inte hålla mig snart....

vet inte riktigt hur länge sen de tvar jag skrev sist.
men har iaf hunnit bli sminkad på makeup store. och hur fan blev det då? eh, jag skämdes så jävla mycket så jag gick med handen för ansiktet in till kicks direkt efter jag var klar. gönmde mig bakom hyllorna för att inte bli sedd med sminket, hittade elin och frågade om jag kunde få tvätta bort sminket på deras toa. men hon bad nancy att fixa till det istället.
har ingen bidl på det, skulle gärna ha tagit det om jag itne skämdes så jävla mycket.
jag hade knappt någon foundation, helt svart/grå udner ögonen för lgonskuggan hade ramlat ner och hon bara smetade ut det med en svamp. allt smink var rakt uppåt, jag såg ut som jag vet inte vad. hon hade knappt tagit någon mascara.  jag såg ut som skit? vad tänkte hon egent6ligen. jag ville bara ha en sotning liksom, och så fick jag hora-som-inte-sovit-på-föera-dagar-och-har-super-äckligt-smink typ.. jävligt missnöjd blev jag. fasen att jag inte är modig och vågar säga vad jag tycker i vissa tillfällen..
jaja. nancy fixade till så det blev myyyyyycket mycket bättre!
sen har vi käkat på akropolis.
tessan och jag röjde på hugo i lördags efter maten och allt.
sen har jag åkt massor bil.
lekt mycket med elin (: woho
tvättat bilen, men den blev lika skitig efter knappt en dag
köpt nya högtalare till bilen
hm hm.
nu kommer jag inte på så mycket mer.
får hoppas på att internet inte ballar ur nu när jag ska sparat. brukar ju ha den turen.... suck.



jag fattar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0