gårdagen

åh jag hade så roligt igår! :D
åkte hem till kregert vid 4 tiden, hämtade henne hos sin mamma. för vi skulle hem till hennes pappa.
när vi kommer dit så sätter vi oss vid matbordet och börjar prata om att det vore kul att åka till ÖB, bara för att kolla liksom. så vi letar fram deras reklamblad och kollar öppettiderna, dom stängde kl 17. och det var klockan då. skit då! men så blev jag sugen på media markt, dökul att bara åka dit och kolla på saker. det finns ju så mycket av allt! man blir barn som på nytt lksom när man kommer in där. :)
så vi letade fram deras reklamblad och såg att dom stängde kl18.
så vi sprang ut till bilen och åkte dit.
på parkeringen stog det värsta stora scenen och så fanns det en hoppborg + ett knasigt tält.
jag hade ju hört från timmy innannär han var vakt att det stog en stor scen där. men jag fattade inte vad det var så. men nu vet jag!
vi gårt fram mellan allt till entren, då kommer en glad gubbe med saftglas till oss. han sa batt vi fick ta korv också om vi ville.
vi satnnade och läste på några affisher typ, där stor det att amy diamond hade varit där och någon mer tidigare samma dag så det var det scenen var till.
framför scenen stog en beethel (stavning?) :D i bakluckan fanns en tvskärm och två microfoner. DET FANNS SINGSTAR! :D det stog en liten tjej och en kille där framme och sjöng. och det bara ekade över hela parkeringen. men vi ville sjunga iaf.  men först gick vi in i det knasiga tältet och kollade vad som fanns där. MASSOR tvskärmar och wii spel som man fick spela :D vi spelade det nya mario kart med ratt! dökul alltså :D vi stog och skrek som jag vet inte vad :p folk lär ha trott att vi varit dumma i huvudet. haha, men det gör inget
sen när vi spelat några gånger så gick vi inåt istället. kollade på lite grejer.
 efter ett tag så hör vi ngåon som slår mot något. typ en pinne mot ett bord liksom, det blev jobbigt för det var inte samma takt på musiken vi lyssnade på genom hörlurarna just då.
sen ser jag på en skärm uppe mot taket att det var gnåon som spelade en konstig verision av gutiar hero :o trodde jag. vi sprang dit, på vägen träffade kregert en hon visste vem han var. han följde med bort till det dära spelet. men så såg jag att det var det dära spelet alex och hans vänner har pratat om i evigheter. rockband! ett spel där man kan ha olika instrumet i. vi testade det, kregert tog trummorna och jag gitarren. så jäääävla roligt :D vi blev värsta bandet tillsammans! vi hade till och med publik runt oss (: haha
sen efter vi spelat det skulle vi leta fram ngåon billig film vi skulle se. vi hittade ingen. förrutom att dom hade typ alla scrubs sägonger för typ 150-200 kr st. fattarni va sugen man blir? men jag ska ju åka till tessan i mamlö i morgon så det gick inte :(

sen ropar dom i högtalarna att klockan var 18 och att dom stänger, fast vi råkjade va kvar ett tag till. heheheh.
när vi kom ut så hade singstar--bilen åkt. fan! :( vi som ville sjunga.

sen drog vi till maxi. köpte en läsk och hitatde några filmer som vi tänkte se under kvällen.

vi kom hem till fia igen. satte på en film som jag skulle köpt om inte fia köpte den. den var sämst! pojkar vill. killar kan hette den.det hände liksom inget i den. vi satt och väntadfe på att bröllopet skulle va redan från början ifilmen. och så slutar den med att det blir i eftertexterna lite fort sådär. skitfilm.

sen busade vi lite vid datorn och kollade på filmer från olika fester. hahahah! fia, så fort jag tänker på det så börjar jag garva :D hahah!


jaja, nu måste jag städa hela huset, sen ska jag packa till pappa, sen ska jag packa till malmö. sen ska jag åka och spela match! stressad som ett as nu. och fan för internet om det inte funkar attlägga upp det här inlägget nu!


pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0