gonatt

nu ska jag sova.
fast först ska jag berätta vad jag har gjort idag.

pappa ringde och väckte mig vid 9. GAH, han sa iaf att jag skulle dammsuga och städa köket + plocka ur diskmaskinen.
sen efter det så gick jag upp till mitt rum och började fixa mig.
sen vid halv 12 åkte jag in till stan, träffade ida.
vi gick och käkade en greken på fräcka. mmmm-mm-mmmmmmmm
sen skulle vi gått till lucky7, men jag ångrade mig, inte för att jag inte vill göra tatueringen. utan för jag behöver spara pengar.
sen så köpte jag en fotopärm... eller vafan? album heter det ju. jaja. whateva!
sen åkte jag hem.
skickade in massa bilder på en hemsida som jag ska få framkallade, 227 bilder blev det. ville itne ta för många eftersom jag vet inte hur många som får plats i albumet jag köpte.
sen har jag inte gjort så mycket mer.
pratade lite minnen  med tes om våran fylla hos lizzi när vi var 14 år och jag försökte limma upp hennes tröja med en deo på väggen. hm?
ska träffa kregert i morgon :D hon kom hem från österrike idag. det ska bli kul! ich längts!
OCH så längtar jag tills den 20 maj. :) hihi

puss på er
/emi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0