händelserik helg.

yes, så äre. men orkar inte ta upp det.

pappa sa klart och tydligt igår att han inte behövde någon hjälp med besiktningen av gto n.
men jag hade på känning att det skulle bli nåt prob iaf som alla andra gånger,
vaknar av  att han ringer till mig 0730 och säger att han är kvar på besiktningen och att bilen inte startar. så jag var tvunegn att sticka ut till garaget och leta efter startkablarna, dom låg i en liten plastväska sa han. hm, alltså eh. vårat garage är stort? och det är massor skit som ligger överallt därinne. såååå,  LÄTT! eh nej
iaf, jag hittade dom tillslut.
åker upp till statoil och tankar, eftersom det inte vare någon bensin kvar-
åker upp på motorvägen.
3 sekunder efter det så ringer pappa och säger att jag kan åka hem igen för han fick igång den.
KUNDE HAN ITNE SAGT DET NÅGRA SEKUNDER TIDIGARE..... gah.

ås nu ligger jag här hemma, kan inte somna om.

eller oj, nu ska jag tydligen hämta pappa?

hm

så ska dra på mig lite kläder igen och sen åka iväg.

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0