hej fredag

detta kommer bli en jävla lugn fredag. är så jävla trött. sov typ ingenting inatt, hm. konstigt? :p
iaf. det var kul igår faktiskt.

träffade ju kregert på stan. vi hade endel att prata om. :)
sen när hon skulle åka hem så var jag tvungen att åka efter henne, för hon hade ingen bensin kvar i bilen. eller hennes bensinlampa hade lyst hur länge som helst så hon visste inte hur långt hon skulle komma. så då är det ju bra om jag åker bakom och också stannar om hon skulle behöva det. haha :p  men vi han till en bensinmack iaf utan att bilen fick soppatorsk.
på vägen till parkeringen i stan så mötte vi rasmus. vi bestämde att jag skulle åka till honom sen och spana in hans lya innan ajg skulle vidare.
och det gjorde jag också, efter jag följt med fia till statoil så åkte jag ner till stan igen till rasmus lägenhet.
var inte där så himla länge förrän jag var tvungen att dra. men vi han prata lite minnen :p

efter jag varit där så åkte jag hem till alex. och efter ett tag så kom det massor av hans kompisar, 7 killar + jag. haha, men det var kul (: alltid roligt med nytt folk!
jag ägde alla på guitar hero, och faaaasen va sura dom blev :D haha! ingen som ville spela mot mig mer då. (vi spelar på expert) hihi

kom hem nu i morse, eller runt 1 tror jag. sen somnade jag efter ett tag, sov tills nyss nästan. skönt, men vill sova mer. fast kanske inte så bra eftersom  då lär jag vara vaken hela natten /:

jag undrar vad jag ska göra ikväll? har ju inga kompisar här i norsholm längre. och i stan finns inga heller som är hemma. sen har jag inte så mycket bensin egentligen. vill inte tanka, har fasen gjort det för 400 denna vecka och dom pengarna har jag ju inte egentligen så det svider ju lite i plånboken.

ställde mig också på vågen förut, har inte kollat vad jag vägt nu på en månad eller 2 kanske. jag har gått ner 5 kilo? fasen va skönt det kändes! :D

jaja, hare så kul ikväll alla people. take care.
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0