hej

idag kom jag hem runt 7 på morgonen, åkte hem till pappa och somnade framför en film. vaknade runt 12 av att mamma ringde och undrade vart jag var.
sen åkte jag hem till elin, det blev bara en kortis innan vi var tvungen att dra till hennes frisör. hon skulle färga håret (: det blev iaf döbra!
sen så åkte vi till simhallen coh solade. uh, känner att jag måste fuska lite nu innan sommaren så jag inte en extrasol här på jorden.
på kvällen vare träning som gällde, det är roligt. iaf när vi får massa skottövningar. fast det är inte lika kul när det inte går som det ska! usch

i morgon blire tatueringsmässa. skoj!

detta skrev jag igårkväll. men mitt internet är ju som det är så kunde inte publicera det. suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0