IMORNIMORNIMORN!!!!

i morgon kommer jag tessan!

idag har jag städat hela huset, dammsugit, torkat golv, skakat mattor, städat toaletter osv. jobbigt.

sen spelade vi match, mot kuddby.
förlorade ju gansak hårt förra året, med mer än10-0 liksom.
idag blev det 2-2, lika alltså! fasen så bra vi har blivit!
det kändes jävligt skönt faktiskt.
jag skadade mig under matchen också. eller jag stukade väl foten, fast det känns inte så farligt nu. iofs har jag gått på den nu ett tag och försökt hålla igång den. för antar att om den blir stel så gör det ont attt röra den igen. hm

ligger och kollar på film nu, the hottie and the nottie. en film som paris hilton är med i. helt okej änsålänge.

i morgon ska jag upp vid halv 8 tiden för att sen skjutsa in jeppe till skolan. suck...
fast i gentjänst ska anneli skjutsa mig till tågstationen. orka åka buss med värsta väskan.

jaja, ska fortsätta kolla film nu.
pöss /em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0