jag är en klant

jag är en klant, faktiskt. jag tror jag har umgåtts för mycket med tessan. :$ haha, förlåt! men du är också en klant faktiskt :p
i tisdags på träningen så sparkade jag mig på fingrarna när jag skulle sparka fotbollen. nu har jag värsta såret på ena fingret. och det svider varje gång jag tvättar händerna osv.
nyss så halkade jga på min deo som råkade ligga på golvet. landade på rumpan och fasen va ont det gjorde. hur lyckas man?

jaja. måste börja fixa mig nu!
eller först måste jag berätta om en sak :o
i morse så vaknade jag av att en katt var i mitt rum? dösöt var den. ifall den hade varit ful hade jag skrämt bort den. sen hoppade den upp i min säng och myste lite.
sen går jag ut till mamma och frågar vems katten var jag höll i. hon sa att hon trodde det var grannens katt. hm? varför gick den in till mig för? :) haha!

jaaja, herraaaa

Kommentarer
Postat av: tes

haha, tänk dig vad klantig du kommer vara när du vart hos mig då?!

2008-04-25 @ 16:18:57
URL: http://omtherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0