jävla skit

kom precis hem ifrån matchen. vi spelade mot valdemarsvik/gusum. förlorade med 3-2. vi hade 12 spelare. egentligen skulle vi inte haft någon på bänken. men ida ställde upp och var med :) det var en ny tjej med idag också, lena hette hon. känner tydligen pia och johanna. 
det var så sjukt roligt att spela idag, asbra väder och jättefin grusplan.
i första halvlek så gjorde dom två mål, skitmål. det var liksom på håret för att båda skulle hamna utanför. menmen.
i andra halvlek så tog vi igen med två mål, det stog då lika.
men, när det var 30 sek kvar så får dom in en jävel. att vi ska tappa på orken tjejer! det är synd.
det blev förlust med 3-2. men vi hade haft mest målchanser och vi var ändå bättre än dom (enligt våra tränare). jag känner att jag var väldigt bra idag också.
kände inte av något i lina lår idag, så är jävligt glad för det :D har inte kunnat ta i eller springa allt vad jag har förut eftersom det tagit emot i låren och gjort ont as hell.
jaja, nog om det
ikväll blire utgång. ska bli kul. jag är itne så pepp än men, det lär ju ändras sen :p aldrig att jag bangar

fasen va öm jag är i kroppen kände jga nu :p haha!

ska börja och blåsa håret nu. så jag kan bli klar och vara redo att åka när fia hör av sig!
oh no, vafan ska jag ha på mig ikväll? kom ju på det igår men jag tror jag har ångrat mig.
äsch, jag får väl ta något. hm

herrraaaa
/em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0