malmoe

nu ligger jag i sängen, nyvaken och har en Mao som hoppar ommkring och rivs på ryggen. galen katt, men jäkligt söt!
tessan är i skolan. hon kommer hem vid ca 1230. så då ska jag vara klar, funderar på att gå och duscha, känner mig helt äcklig. iaf efter gårdagens tågresa. hehe
jag fick mina grejor från barbarella igår, en sprilar till örat, vit 12mm. sen en plupp till näsan och en ring till näsan. ringen var för liten, och pluppen får kjag inte i. den första böjen på den är för kort,. jag tror jag har för tjocks in till näsan där jag ska få runt den. :/
så idag mår inte mitt näshål så bra, det varar och är äckligt :(
jag funderar på att pierca mig idag förresten :o eller någon gång under veckan iaf. heheh (: men det blir en hemlis om vart!

nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan bli klar någon gång.

pöss/em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0