morr

nu är jag såhära asirreterad på en person. jag nämner inga namn. men jag har tröttnat på dig så otroligt mycket!
okej, nu över till något annat.
ikväll blire käk på akropolis med tes elin och fia. eftersom fia har fyllt år. wiho
sen ska iaf jag och tessan ut efter det :)) hoppas att någn mer hänger på? och hoppas att jag hittar en sovplats också, eller kanske en skjuts hem? hihih
skulle iaf va döbra

ska sminka mig på makeup store idag kl 14. lite nervös är jag :p hihihi



tessan och jag är busbarn

Kommentarer
Postat av: SARA

Talk to the hand because the face don't wanna here it .. mhmmm.

2008-04-13 @ 13:29:32
URL: http://lrocknrolll.blogg.se/
Postat av: Kregert

Va? Har du sminkat dig på Make Up Store? får jag se? ;)

2008-04-16 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0