nässpray

nu ligger jag här i sängen och sprutar i mig massor med nässpray. det är obehagligt somfan. ont gör det också.

i morgon ska jag träffa ida. vi ska busa på stan, och gå till lucky7 för att kolla lite med dom om tatueringar. jag ska nog boka en till tid trorja :p hihi. OM det inte blir för dyrt. som jag verkligen inte hoppas att det kommer bli. :)
så nu blire en till hemlis för dom som inte känner mig så väl. HA! känn på den ni.

oooooohohohohhhhh va ont det gör i näsan!jävla spray!!!! die
ni vet när man har en känsla som att man får spring i benen? just nu känns det så i munnen på mig. sjukt konstigt. det är nässprayets fel
så nu kände jag att jag var tvungena tt sätta in min  bettskena som jag itne har använt sen någon månad innan jul. men det är för att slippa ha den känslan i munnen. så nu är det inte jobbgit längre, nu gör det bara ont eftersom mina tänder har flyttats på sig sen jag använde den sist.
 men bättre det tycker jag! orka ha en spring i benen känsla i munnen liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0