sol

idag är det världens bästa väder också! har suttit ute i solen i några timmar nu :)
satt med ryggen mot solen förut när jag fixade in några av alla bilder i fotoalbumet, men fick nog efter en timme. råkade riva mig på ryggen och så började det svida. så gick in nu ett tag.

igår när jag kom hem från tränignen märkte jag att jag hade glömt plattången på. jag undrar om det var sen dagen innan eller om det var sen igår morse när jag kom hem och skulle bara fixa til håret lite.
men fasen alltså, fick värsta märkena i golvet. nu kommer mamma inte bli glad på mig. :(
image146
tänk om det hade börjar brinna eller nåt :(
usch!

nänä, idg blire iaf tatueringsmässan! :)
image147

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0