solglasögon behövs ju nu

köpte ett par nya solglasögon idag. dock likadana som mina förra. men jag gillar dom (:
åket hem till elinm idag lite skapligt.
vi bestämde oss snabbt för att dra oss in till stan och lämna högtalarna....
jag hade ändå sett fram emot att kunna ha ltie bättre ljud i bilen..
jaja men nu äre som det är.
vi åkte in till jula och lämnade dom.
sen tänkte vi att vi skulle spela minigolf. så vi drog till folkparken och kollade om det var öppet. men det vare nite :/ sen tänkte vi att vi skulle kolla vid den som är borta vid öb. men den var också stängd. jag tycker att dom borde ha öppet när det ändå är så skönt väder? :)
oh eftersom det var stängt där också så gick vi in på öb. jag köpte en dölång gosedjursorm, som jag sen la vid fönstret i bakluckan. min nya kompis!

Kommentarer
Postat av: Kregert

Åh, jag vill se din nya kompis ;)
Men du? Hörde nått om att du har en ny bil? Stämmer de, eller är det falska rykten som går? =)

2008-04-22 @ 19:46:00
Postat av: emi

haha nejnej. ingen ny bil här inte? :o

2008-04-23 @ 09:22:23
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se
Postat av: Marcus Å

Nu är det äntligen vår! :D

2008-04-23 @ 13:36:47
URL: http://slipsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0