stockholmsgrabben

hahaha. jag glömde säga en sak om igår, så sjukt roligt var det!
jag åkte iaf och hämtade elin i vånga eftersom hon inte kunde komma in till stan på något annat sätt.
vi bestämde att vi skulle stanna vid klinga för att köpa hamburgare.
när vi kommer in under bron som är där och sen ska svänga in till ´vänster, så ser jag att det står en kille med en skylt som det står stockholm på. ja börjar skratta och skriker "HAHAH KOOOLLLA ELIN!!!" så hon kollade ockås och började asgarva :D
sen drar vi in på mcdonalds, och så sa vi att vi skulle ta ett kort på han. men sen efter ett tag kom vi fram till att vi skulle sakta ner bredvid han, veva ner rutan och sen stoppa ut kameran och fråga om vi fick ta kort på han :p men vi var tvungna att låsa dörrarna ifall han skulle få för sig att liksom ta sig in i bilen med våld :p
så vi gjorde det :D HAHAHA, kunde inte sluta garva, men han var en trevlig prick och fick till ett stort smajl plus en tumme upp på bilden. tyvärr har jag inte fått bilden av elin än men jag lär lägga upp den när jagf år den (:
sen såg vi att det kom massa bilar bakom mig, så jag skulle köra iväg, MEN jag fick kärringstopp! och jag börjar skrika och elin börjar asgarva. allt med fönstret nervevat också. han måste ju trott att vi varit dumma i huvudet :p
jaja, sånt här kan bara hända när man är med elin :p kul var det i alla fall!

ska nog se på blades of glory nu tror jag (:
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0