talk to the hand because the face dont wanna hear it

jävla sara. du är en tönt

idag har jag varit med elin, åkte hem till henne runt 12-halv1. blev skitskraj eftersom det började åska ute när jag satte mig i bilen. det ösregnade också. men det gick bra! när jag kom fram så var det värsta solen, det var ju bra det. :)
när jag kom fram så åkte vi lika snabbt, vi drog till reurpunkten för att slänga massa skräp och väskor som elin hade samlat på sig.
vi åkte till ica också och köpte med oss massor med frukt. vi kände att vi var sugna på fruktsallad. mmmmmmm :)
vi drog sen hem och skärde till våra frukter och satte på en film medans vi åt. ice age. den är fan bra!
sen så eftersom det var så bra väder så tänkte vi att vi skulle gå ut i det fina vädret. så vi tog min fina saab 900 och åkte ut till dannes grav. och sen tog vi en runda förbi emilias hus. men hon var inte hemma.
förresten så fick jag elins tärningar som hon inte använde. hahhaha, vi han dra till shell också och köpa en wonderbaum till min bil, vill ju att det ska lukta gott när man sätter sig i den (: så nu är jag en saab-raggare. haha!
sen eftersom jag har så jääävla dåligt ljud i min bil så ville jag köpa ett par nya högtalare till bilen, så vi ringde emelie och kollade vad man skulle ha för något. sen frågade jag tobbe (fias pojkvän) om han kunde fixa det åt mgi med sladdarna :D och det gick han med på. så i helgen! då jäääävlar. haha.
iofs ska bilen skrotas om typ 2 veckor, men 170:- gör inte så mycket tänkte jag. :p
sen åkte jga elin, emilie och emilia till jula och köpte ett par till mig :D så nu ska tobbe antagligen fixa ljudet i bilen i helgen :) hihi. längtar!
nu är jag iaf hemma hos fia
vi har chillkväll. kollat på andra avenyn och lite på hockeyn. komigen linköping!!

jaha, nu orkar jag itne skriva mer. det var jävligt kul idag iaf :)
hpopas vi ses snart igen elin :P

nu sitter fia och tessan och diskuterar bacon. eh? :)

herrraaaaa

Kommentarer
Postat av: sara

FY FAN FÖR DIG emelie :( det här ska du få fan för ..

2008-04-25 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0