tatueringsmässa och underbart väder

igår var alex jag och andre på tatueringsmässan. fasen va sugen man blev på att gadda sig! men eftersom jag ska till malmö på måndag så kände jag att jag inte hade råd med det just då. plus att jag ändå har en tid hos roger den 20e maj! och hallåååå det är ju snart! :D
efter det så åkte vi och hämtade alex bror i haga. och sen drog vi vidare hem till alex. vi lirade lite gta 4. ruuuuligt spel, okej ja, jag är ett tvspelfreak! :$
trevlig kväll iaf :)
underbart väder var det hela dagen också. satt och solade hela förmiddagen typ, tills jag kände att jag hade suttit lite för längre. jag var helt röd på ryggen :p haha!
så det var rätt jobbigt att sova inatt eftersom det var så varmt om ryggen och det sved om man typ skulle vända sig osv. usch. men jag vill ha lite färg nu innan sommaren.

uh, jag superlängtar tills på måndag då jag ska åka och bo hos tessan i ca en vecka (: ska bli sjukt kul! och jag saknar dig så det passar ju bra det också :p haha!
hoppas bara att vädret håller i sig, har ju hört att det ska bli snöstorm och grejer?
vi som har pratat om att sitta i någon park och dricka med några av tessans vänner där nereifrån? eller har jag drömt det kasnke? haha
äsch, huvudsaken är att ajg får träffa tessan och att vi ska röja järnet och bara ha kul som fan :)

sen kommer ju ekis hem när jag kommer hem också! :D länge sen som fan man träffade henne, det ska också bli kul tycker jag :) saknar dig pluttis!



idag har jag nysit som fasen, så ajg tänkte att det kasnke är för att jag måste damma? eller alltså att jag är allergisk mot damm? så jag har iaf torkat bort allt damm från teven och databordet och aallt sånt. öppnat fönstret för att vädra lite också. :) sen har ajg städat bort massa skräp papper som jag inte behöver längre som bara legat här på databordet och skräpat. så nu sere mycket fräschare ut :) snart ska jag städa bort alla kläder som ligger på golvet också. och så måste jag bädda rent sängen.. jobbigt! men jag tror det är en bra städdag för det är inte lika jobbigt som det brukar vara.

idag kommer pappa och alla andra hem från USA förresten :) dom har varit borta i typ 2 veckor nu:) och innan dom åkte var pappa i estland 1 vecka och jobbade så jag har inte träffat han på döööölänge! ska bli kul att se dom. hihi :)

sen måste jag ju berätta om vad jag ska göra idag också,
jag ska leka med kregert, vi ska nog kolla på bio och käka unyttigt :)

jaja.. nu måste jag fortsätta att städa.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0