torsdag kväll

nu sitte rjag här. ska börja platta håret. jag oooooorkar inte!!! men jagmåste. blir jobbigare att få det platt i morgon. och så har jag det ju redan gjort då också. hm
igår och idag tränade jag. det var roligt. mycket skottövningar blev det. det gillar jag! :)
i morgon ska jag träffa kregert, vi ska ut. på palace blire nog! :) skoj!
sen ska vi hinna med att kolla på fotbollsmatch på kvällen också. eller 2 st tillochmed! :o stressigt! kommer väl hem runt 22 igen liksom. eller, det kanske inte blir så stressigt egentligen. ähhh.
m¨åste börja fundera ut vad jag ska ha på mig också. det som är så jobbigt!! :(

jaja.
nu måste jag börja platta innan jag dör/somnar.
gonatt!

you rock spiderman(tes)


Kommentarer
Postat av: Kregert

De blev bara en match, men det räckte mycket väl kände jag :)

2008-04-19 @ 23:19:32
Postat av: emi

hehe, ja det tyckte jag också. blev ju lite kallt mot slutet :p

2008-04-19 @ 23:54:12
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0