18 augusti och bara 10 dagar kvar!

hej måndag.
idag har jag jobbat. tog lilla kurt till jobbet idag. wuhu. kurt fick han heta. det var tessan som kom på det.
efter jobbet så drog tessan och jag till stan, jag handlade lite, tessan var mest nervös över att hon skulle skaffa ett mobilt bredband. hehe.
jag köpte iaf, två kjolar, ett linne, nytt rouge, ny rougeborste läppstift, parfym. sen tror jag ju inte att det var ngåot mer. men allt det tillsammans gick på ca 700 spänn. så det var inte så farligt. elle rhur? måste dock in till stan igen i veckan och köpa ett bälte som kostar 400 tror jag...
sen efter en liten stund till stan så åkte vi vidare till linköping, jag skulle nämligen byta framdäck på bilen. och pappa kände någon där som kuned fixa fram ett par bra. väl framme på däckverkstaden så fixade dom ett par asbra däck. dom kollade till mina vinterdäck också när dom ändå låg i bagaget. ett v däck var nämligen mycket slitnare än dom andra så han tog ett och skulle fixa ett nytt.
när odm var klara så gav jag dom den finaste vinkningen ifrån bilen när vi hade kört ut. jag rtodde ju såklart inte dom skulle se eftersom jag hade börjat åka och det var precis innan väggen kom så man itne skulle se dom... men så ser en av dom! GAH, ajg vinkade ju som en efterbliven! jätteöverdrivet! haha. jaja, tessan hade kul åt det och vi garvade ett bra tag åt det. :)
efter det vart det iaf stan igen.
sen åkte jag hem, packade mina grejer och drog till mamma.
har varit ute och sprungit med den ena feta hunden, alice. hon behöver röra på sig lika mycket som jag behöver det..
sprang en rätt bra bit innan jag vände. hela vägen hem så fick jag släpa henne, förstår ni vilken kondis hon måste ha? haha!
nu ska jag sova. eller först blåsa och platta håret.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Kregert

Jag skulle kunna tänka mig att ses snart (A)

2008-08-19 @ 10:28:04
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: åååååsa

fin blogg du har då pullan. hur kan du fixa den så snyggt? :O hjälpa mig? ;)

2008-08-20 @ 11:39:48
URL: http://endastkindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0