åh

verkligen lyckad kväll igår tjejer? TYCKER INTE JAG
kan man inte bara försöka int ebry sig om småsaker?
och någon sa till mig innan "ikväll är det ju din dag så då ska vi ju vara med dig". känns det igen?
tack för att alla drog utan sara. sara räddade min kväll.
vi hade ingen sovplats. ni sket i oss. någon sa "skit i det då, vi sover iaf hos dom!" tack? är det sånt man vill höra när man firar sin födelsedag?
det var inte direkt detta jag hade föreställt att mig ni var? ska inte vi vara såkallade kompisar? går inte dom före, alltid?
jag kan bara säga det att jag är fruktansfärt besviken!



och till något helt annat.
i morse fick jag en high five av ronald mcdonald.
åkte sedan hem till fia och hämtade alla saker + pratade igenom allt som hände igår.
sara och jag ska snart åka in till stan och plocka upp fia, det blir marknaden igen. bwo. fyverkerier. kanske blir detta ett bra slut på en skithelg?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får ta och pigga upp med lite beetle-körning i veckan :) Puss

2008-08-23 @ 18:06:48
URL: http://elinjorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0