bil!

nu har jag ringt på sjukt många bilar från alla möjliga ställen i östergötland.
ska kanske åka och kolla på 2 stycken idag iaf.
har lite roligt åt att jag har sagt till typ alla som inte var sålda att jag ville komma och kolla idag och att jag ringer innan. haha! snacka om att ge falska förväntningar till alla. wuhu. roligtroligt.
den ena vet jag är en audi, röd :) döfin! fast vet inte om det finns någon stereo i. men det kan man ju kanske hitta någon gammal här hemma bland alla våra grejer i garaget. eller så får man väl köpa en ny :)

hoppas det blir ngåot!


denna ska vi kolla på först!



jag saknar dig... men vågar inte säga det till dig.., vem vet hru du skulle reagera? åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0